Evde Fizyoterapi

Hastalarına fizik tedavi alanında birçok hizmet veren Fizyoport,evde fizyoterapi alanında da hizmet vermektedir.Birçok hastalıkta yaşam kalitenizi yükselten, normal fonksiyonel işlevlerimizi yerine getirmeyi amaçlayan fizik tedavi uygulamaları özellikle büyük şehirlerde olmak üzere her kesim il ve ilçelerde yoğun bir şekilde uygulanabiliyor.

Çanakkale Biga’da evde fizyoterapi hizmeti veren Fizyoport,hızlı,kolay ve güvenilir bir şekilde çözümleme odaklı çalışarak evde fizik tedavi terapi seansları ile pek çok hasta sağlıklı bir yaşama kavuşmaktadır.Fizik tedavi alanında uzman kadromuz ile evde fizik tedavi hizmetini Çanakkale Biga ve çevresinde hastalarımızın ayaklarına kadar getirmektedir.

Özellikle daha öncelerde fizik tedavi süreci zahmetli geçen bel fıtığı,boyun fıtığı,omurilik yaralanmaları,inme(felç) gibi hastalıklıklarda tedavi sürecini olumsuz etkileyen;hasta psikolojisinin bozulması,yüksek maliyet,tedavi sürecinin yavaş ilerlemesi gibi faktörleri ortadan kaldırarak kaliteli ve güvenilir evde fizik tedavi hizmeti veriyoruz.

Evde Fizyoterapi Hizmeti Nedir?

Evde fizyoterapi hizmeti, fizik tedaviye ihtiyaç duyan hastalara fizyoterapistin tedavi planına göre belirlenecek periyotlarda hastanın evine giderek evlerinde yapılan terapi seanslarıdır.

Evde Fizyoterapi Hizmetinin Hedefi Nedir?

Evde Fizyoterapi Hizmeti ile en büyük hedefimiz; hastamızın ulaşabileceği en bağımsız yaşam şekline kavuşturmaktır.

Evde Fizyoterapi Nasıl Yapılır?

Çanakkale’nin alanında uzman ve tecrübeli fizyoterapisti Göksel REYHANLI tarafından öncelikle evde fizyoterapi hizmetine ihtiyaç duyan hastaların ihtiyaçları belirlenir. Belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda hazırlanan kişiye özgü seans programı sayesinde hasta için önceden belirlenen hedef ulaşılmaya çalışılır.Her hastanın farklı ihtiyaçları olacağından kişiye özel bir program hazırlanır ve sürdürülür.Ayrıca hastaların program dahilinde seanslar sürerken hastanın durumuna göre seansların dışında kontrol amaçlı ziyaretler gerçekleştirilir.

Evde Fizyoterapi Hizmetinin Yararları Nelerdir?

Evde fizyoterapi hizmetimizin hastalarımız yönünden birçok faydası olmakla beraber, öne çıkan birkaç faydasına değinmek istiyoruz.

Evde fizik tedavi hizmetimiz ile hastalarımız kendilerini rahat ve güvende hissederek tedavi sürecine olumlu yönde katkı sağlayacaktır.

Evde fizyoterapi hizmeti alan hastalarımız fizik tedavi merkezimize gelmelerine gerek kalmadan evlerinde tedavi olma imkanına sahip olacaktır.

Bu uygulama sayesinde fizyoterapistimiz hem hastayı daha yakından tanıma fırsatı bulur, hem de ona daha çok zaman ayırıp ilgilenme fırsatı bulur.

Yoğun iş temposunda çalışan ve tedaviye zaman ayıramayan,hastane çalışma saatlerine mesai saatleri uymayan hastalar evde fizik tedavi hizmetini evlerinde alabilirler.

Hastane veya fizik tedavi merkezlerine hasta transferi zor olan hastalar için uygun olduğu ve yol masrafları,trafik gibi etmenleri de düşünüldüğünde evde fizyoterapi pahalı bir tedavi olmaktan çıkıyor.

Evde Fizyoterapi Hizmeti Kimlere Uygulanır?

Hemipelji (Felç),

Fasiyal Paralizi (Yüz Felci),

Parkinson, Alzheimer, ALS, Poliomiyelit

Ortopedik Problemler (Diz ve kalça protezi, kırık sonrası rehabilitasyon, eklem kireçlenmeleri, el ve ayak rehabilitasyonu vb.)

Omuz ve çevre eklemlerin hastalıkları

Geriatik rehabilitasyon

Ameliyat sonrası gelişen fonksiyon kaybı ve ağrılar

Spor sakatlanması sonucu oluşan deformite ve ağrılar

Kanser rehabilitasyonu

Ağrı yönetimi (Kuru iğneleme, tetik nokta terapisi.)

Dolaşım bozukluklarında lenf ödem tedavisi

Bel boyun koruma eğitim – egzersiz

Kinezyolojik bantlama uygulamaları

Solunum Terapisi

Alanında uzman ve deneyimli çalışma ekibimiz ile ilk günkü hevesle Çanakkale Biga başta olmak üzere çevre illerde en iyi evde fizik tedavi hizmeti için buradayız.